خانه / دسته‌بندی نشده / تحقیق در مورد بازارایابی ۱۰ ص

تحقیق در مورد بازارایابی ۱۰ ص

تحقیق در مورد بازارایابی ۱۰ ص

 

دسته بندی : عمومی و آزاد

کلمات کلیدی :تحقیق در مورد بازارایابی ۱۰ ص ,بازارایابی ۱۰ ص,دانلود تحقیق در مورد بازارایابی ۱۰ ص ,بازارایابی,۱۰,ص

فایل با پسوند زیپ می باشد

شما میتوانید با لینک مستقیم فایل“تحقیق در مورد بازارایابی ۱۰ ص” را با بهترین قیمت و کیفیت دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : ۱۰ صفحه  قسمتی از متن .doc :    بازارایابی تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد. تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از: شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای ۲۰/۲ تا ۱) شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( از ۳ تا ۲۱/۲). شرکتهایی با یک فرهگ « تا حدیقوی و مستحکم» ( از ۶ تا ۱/۳) داده های مندرج در جدول V فمیانگین گروها و تست های F را برای چهار بهد موثر بودن و سودمندی بازاریابی، آشکار می سازد. ستون نخست ارزشهایF و Fmc ، نتایج برای تست های طراحی تک فاکتوری برای اثرت فرهنگ بازاریابی به تنهایی را نشان می دهند. ستون دوم، Fcm/s ،ارزش های شرطیF به مینای تأثیر فرهنگ بازاریابی پس از خارج ساختن یا تنظیم کردن برای اث …

همچنین ببینید

جواهر خمسه فارسی

مشخصه فایل دانلودی : عنوان فایل : جواهر خمسه فارسی از دسته نرم افزار قالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =